سایه اسکوچیچ روی سر پرسپولیس قدوس – استقلال؛ فعلا منتفی است ستاره مغضوب قلعه نویی در تیم منتخب لیگ امارات + عکس افت قیمت آزمون در ترنسفرمارکت درخشش دختر دونده خراسانی در مسابقات ترکیه طارمی آخرهفته در میلان چند بازیکن مشترک در لیست خرید پرسپولیس و استقلال دغدغه شیرین پرسپولیس| علیپور یا مهاجم خارجی؟ ردپای یک بازیکن در کنار گذاشتن امیری از پرسپولیس درویش خواهان ماندن عبدی استارت تیم فوتسال فرش آرا با تغییر کادرفنی + ویدیو اوسمار: تا ۴ روز تا دیگر تکلیفم را مشخص می‌کنم صادقی: مشهد می‌تواند یک پای فینال لیگ برتر بسکتبال باشد نکونام لیست خرید داد یا مالکان باشگاه استقلال؟ بازگشت علیپور به پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام پخش زنده بازی دوستانه پرتغال و کرواسی (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تارتار در نزدیکی فولاد آره‌نا درخشش پیشکسوتان کاراته خراسان‌رضوی در مسابقات آسیایی استقلالی‌ها در انتظار پیامک واریز پول نامه سرگشاده پیشکسوتان استقلال به وزیر ورزش| VAR هرچه زودتر وارد فوتبال ایران شود
سرخط خبرها

سندسازی دوباره فدراسیون فوتبال ایران را تعلیق می‌کند

  • کد خبر: ۱۴۱۳۹۰
  • ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
سندسازی دوباره فدراسیون فوتبال ایران را تعلیق می‌کند
کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از اعلام رسمی خبر لغو تعلیق فوتبال ایران به فدراسیون فوتبال هشدار داده چنانچه دوباره سند سازی‌ها را تایید کند، تعلیق خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درباره رفع تعلیق فوتبال ایران این توضیحات را می‌دهد: «این موضوع را ما قبلا اعلام کرده بودیم، اما کنفدراسیون آن زمان به صورت رسمی اعلام نکرده بود. خوشبختانه  AFC به صورت رسمی رفع تعلیق کمیته صدور مجوز ایران VH به شکل رسمی اعلام کرد. این یک خبر خوب برای فوتبال کشور است. از ابتدا به دنبال تحقق آن  بودیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. بحث دیگر در این موضوع که در اطلاعیه کنفدراسیون نیامده، این است که اگر این بار فدراسیون فوتبال مثل قبل مشمول سندسازی برای باشگاه‌ها در بحث صدور مجوز شود، این بار خود فدراسیون فوتبال تعلیق می‌شود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->